Διατροφική επαναφορά μετά τις διακοπές!

  • Nasiap

ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΗ EΠΑΝΑΦΟΡΑ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ!

Πως να επιστρέψετε στις καλές διατροφικές σας συνήθειες ή πως να αποκτήσετε νέες μετά τις καλοκαιρινές σας διακοπές;

  1. Επιστροφή στη φύση! Τρώτε όσο πιο απλά γίνεται

Με αυτόν τον τρόπο θα επαναφέρετε το πεπτικό σας σύστημα.

Eαν νιώθετε φουσκωμένοι η διατροφή αποτοξίνωσης μετά τις διακοπές μειώνει τη λαχτάρα για ζάχαρη που ίσως έχετε αναπτύξει.

Μη κάνετε το λάθος και ξεκινήσετε  δίαιτες πείνας. «Καθαρίστε» τον οργανισμό σας τρώγοντας φυσικές τροφές χωρίς συντηρητικά δηλαδή κυρίως φρέσκα φρούτα και ωμά ή βραστά λαχανικά. Προσθέστε πράσινα ροφήματα στη ρουτίνα του πρωινού σας όπως πράσινα smoothies.

Δοκιμάστε υγιεινά πιάτα με άπαχες πρωτεΐνες. Μειώστε για λίγες μέρες τους υδατάνθρακες και τα αμυλούχα τρόφιμα όπως είναι το ρύζι, τα ζυμαρικά και το ψωμί.

 

  1. Κρύψτε τη ζυγαριά!

Μη ζυγίζεστε αμέσως μετά την επιστροφή σας απ’ τις διακοπές. Μπορεί να χαλάσει η διάθεση σας.

Μόλις αρχίσετε να τρώτε καλύτερα αυτό που θα χάσετε πιθανότατα είναι λίγα κιλά σωματικού βάρους κυρίως υγρών και αν συνεχίσετε την προσπάθεια θα χάσετε και λίπος.

 

  1. Ελαττώστε τα κοκτέιλ

Γρήγορη επαναφορά μετά τις διακοπές γίνεται με αποτοξίνωση και από το αλκοόλ. Δοκιμάστε να μη πιείτε αλκοόλ για 2 εβδομάδες και μετά μπορείτε να ξεκινήσετε μόνο με κρασί.

 

  1. Σηκωθείτε απ΄τον καναπέ!

Ξεκινήστε ή συνεχίστε ένα πρόγραμμα άσκησης μετά τις διακοπές. Μετά την επιστροφή στο σπίτι, επιστρέψτε σιγά σιγά στα επίπεδα άσκησης που είχατε πριν από τις διακοπές για να αποφύγετε τους τραυματισμούς.

 

  1. Μείνετε ενυδατωμένοι

Όταν γυρίσετε από τις διακοπές μειώστε την ποσότητα αλκοόλ που καταναλώνετε. Την ίδια στιγμή αυξήστε την ποσότητα του νερού που πίνετε. Προσθέστε γεύση στο νερό σας με φρέσκα φρούτα όπως τα μούρα, φέτες λεμονιού ή φέτες πορτοκαλιού. Ξεκινήστε μια νέα συνήθεια ξυπνώντας και πίνοντας ένα ποτήρι ζεστό νερό και λεμόνι. Mπορεί να μειώσει το φούσκωμα και τη φλεγμονή.

  1. Αργή επαναφορά μετά τις διακοπές

Η επαναφορά θα γίνει σιγά σιγά. Και η διατροφική αλλά και η επαναφορά στις συνήθειες του χειμώνα. Το να παίρνεις χρόνο έχει αποδεδειγμένα οφέλη. Θα είστε πιο παραγωγικός και θα νιώθετε λιγότερο άγχος.

Καλή επαναφορά!

 

 

Σχετικά με εμάς

Οι Food Sherlocks γεννήθηκαν απ’ την ανάγκη της εποχής μας. Περισσότερα γεύματα στο δρόμο, λιγότερος χρόνος για σπιτικό φαγητό άρα χρειαζόμαστε έναν οδηγό φτιαγμένο από ειδικούς που να μας προτείνει…

Στοιχεία Επικοίνωνίας

iDerma Διον. Αρεοπαγίτου 7, Ακρόπολη, Αθήνα, 210 9220 999
Natural Health Clinic Τσιμισκή 59, Θεσσαλονίκη, 2310 251232

Τηλέφωνo:6979913003 (Νάσια Πασχαλέρη)

Email:
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Newsletter

Καταχωρήστε το e-mail σας και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα μας:

© Food Sherlocks | Taste And Health Inspectors
Κατασκευή Ιστοσελίδας Φιλοξενία Ιστοσελίδας Dazzlink