Διατροφή για flat κοιλιά πριν το καλοκαίρι!

  • Nasiap

Είστε έτοιμες να διαβάσετε το πρόγραμμα που θα σας βοηθήσει να βγείτε στην παραλία με flat κοιλιά;

Πρωινό:

Ομελέτα σε αντικολλητικό τηγάνι (2 ασπράδια και 1 κρόκο) με 1 φέτα ψωμί ολικής ή  ψωμί από αλεύρι ντίνκελ ή ζέας.

Το αυγό, ακόμη και ο κρόκος, είναι φίλος και όχι εχθρός της κοιλιάς όπως νομίζατε. Αποτελεί καλή πηγή πρωτεΐνης για να νιώθετε χορτάτοι μες τη μέρα. Το ψωμί από αλεύρι ντίνκελ ή ζέας βοηθάει άτομα που έχουν διαταραχές με τη γλουτένη κι έτσι δεν θα έχουν φουσκώματα.

Σνάκ:

1 φέτα ψωμί ολικής με τυρί άπαχο τύπου spread, με ¼ αβοκάντο και σολωμό καπνιστό ή 1 φέτα ψωμί ολικής με βούτυρο αμυγδάλου.

Αν έχετε σωματότυπο μήλου, δηλαδή όλο το λίπος συσσωρεύεται στην κοιλιά αποφύγετε τα σνακ με ζάχαρη όπως οι μπάρες  δημητριακών και τα αποξηραμένα φρούτα.

Το αβοκάντο, ο σολομός και το βούτυρο αμυγδάλου είναι πηγή καλών λιπαρών που βοηθούν στην καύση κοιλιακού λίπους.

Μεσημεριανό:

Κοτόπουλο φιλέτο ή γαλοπούλα συνδυασμένο με κινόα ή καστανό ρύζι και σαλάτα.

Αποφύγετε τα λιπαρά κρέατα όπως το χοιρινό. Και επιλέξτε για το βασικό σας γεύμα ψάρι ή κοτόπουλο. Επίσης, αποφύγετε τον εχθρό της flat κοιλιάς που είναι το λευκό αλεύρι. Συνδυάστε ζυμαρικά ολικής ή ρύζι καστανό στο γεύμα σας.

Σνακ:

8-10 ανάλατοι ωμοί ξηροί καρποί

Βραδινό:

Σαλάτα με τόνο ή γαρίδες και 1 κουταλιά της σούπας κουκουνάρι ή λιναρόσπορο.

Αποφύγετε τους υδατάνθρακες το βράδυ. Η περίσσεια υδατανθράκων το βράδυ μετατρέπεται σε λίπος και συσσωρεύεται στην κοιλιά.

Ο λιναρόσπορος και το κουκουνάρι προκαλούν κορεσμό και είναι καλές πηγές ωμέγα-3 λιπαρών.

Συμβουλές – κλειδιά :

Μετράτε την περίμετρο της μέσης σας και της κοιλιάς κάθε 15 ημέρες.

Για να μην πέφτει πολύ η γλυκόζη μες την ημέρα, η οποία έχει σχέση με το κοιλιακό λίπος προσέξτε κάθε μεγάλο γεύμα (πρωινό-μεσημεριανό-βραδινό) να απέχει περίπου 5 ώρες με ενδιάμεσα τα σνακ.

Σημαντικό να μειώνεται το λίπος γύρω από την κοιλιά, ακόμα και αν το βάρος παραμένει σταθερό.

Καλύτερη γυμναστική για απώλεια λίπους στην κοιλιά είναι το περπάτημα/τρέξιμο. Έτσι θα πείτε αντίο στα love handles! Για τόνωση και γράμμωση της κοιλιάς κάντε 2 φορές την εβδομάδα πιλάτες.

Καλές βουτιές!

Σχετικά με εμάς

Οι Food Sherlocks γεννήθηκαν απ’ την ανάγκη της εποχής μας. Περισσότερα γεύματα στο δρόμο, λιγότερος χρόνος για σπιτικό φαγητό άρα χρειαζόμαστε έναν οδηγό φτιαγμένο από ειδικούς που να μας προτείνει…

Στοιχεία Επικοίνωνίας

iDerma Διον. Αρεοπαγίτου 7, Ακρόπολη, Αθήνα, 210 9220 999
Euromedica Λ. Γαλατσίου 121 - 123, Γαλάτσι, 210 2913 150
Natural Health Clinic Τσιμισκή 59, Θεσσαλονίκη, 2310 251232

Τηλέφωνo:6979913003 (Νάσια Πασχαλέρη)

Email:
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Newsletter

Καταχωρήστε το e-mail σας και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα μας: